Anında VIP Paketi
Çipler, oyun salonundaki tüm casino oyunlarında kullanabileceğin oyun içi para birimimizdir. VIP Odamız, yalnızca VIP’de bulunan Baccarat ve Single Deck Blackjack'i içeren, gerçekten özel bir yüksek bahis alanıdır.