Jackpot Pack
The Jackpot Pack includes: - 1,000,000 Chips - Exclusive Item Every month an Exclusive item will swapped out and will only be available for 30 days. Check back at the beginning of each month to see what new exclusive will be available.
Looking to make a splash on the casino floor? The Jackpot Pack gives you the ultimate Four Kings Casino and Slots experience.