Jackpot Pack
Jackpot Pack indeholder: - 1.000.000 chips - Eksklusive emner Hver måned et eksklusivt vil et element blive byttet ud og vil kun være tilgængelig i 30 dage. Check tilbage i begyndelsen af hver måned for at se, hvilke nye eksklusive vil være til rådighed.
Ønsker du at gøre en splash på casino gulvet? Jackpot Pack giver dig den ultimative Four Kings Casino og Slots oplevelse.