Lucky Fountain Chip
Want to guarantee a win at the Lucky Fountain? With the Lucky Fountain Chip your first toss in the fountain is a winner! This single use chip will ensure the fountain reward is your without having to keep tossing chips in. Save time and grab that reward today.