Pokerfestpakke
Har du premium Escape? Har du ønsket at du kunne være vært for et privat spil af poker med vennerne? Nå, men det kan du nu! Poker Party Tabe kan tilføjes til enhver Premium Escape. Gå over til dit Escape, inviter op til fem andre venner og vær med i dit helt private spil Texas Hold'em Poker. Detter bord er unranked og giver dine venner mulighed for at spille uden at skulle give chips for at spille.
Køb af Poker Party Table giver dig mulighed for at starte et komplet spil af unranked, afslappet spil af Hold'em Poker for dig og dine venner. Spil, chat og nyd en hyggelig, afslappet privat spiloplevelse.