Poker Party Pack
Do you own a premium Escape? Have you wished you could host a private game of poker with friends? Well, now you can! The Poker Party Table can be added to any Premium Escape. Head over to your Escape, invite up to five other Friends and host your very own private game of Texas Hold'em Poker. This table is unranked, and allows your friends to play without having to ante up any chips to play.
The purchase of a Poker Party Table allows you to start a full game of unranked, casual Hold'em Poker for you and your friends. Play, chat and enjoy a relaxed casual private gaming experience.