Poker partisi paketi
Premium bir Kaçamağın mı var? Arkadaşlarınla özel bir poker oyunu düzenlemek istemiş miydin? Artık bunu yapabilirsin! Poker Partisi Masası, herhangi bir Premium Kaçamağa eklenebilir. Kaçamağına git, en fazla beş arkadaşını davet et ve kendi özel Texas Hold'em Poker oyununa ev sahipliği yap. Bu masa sıralamaya dâhil değildir ve arkadaşlarının oyun oynamak için herhangi bir çip yatırmasına gerek kalmadan oyuna katılmasına olanak tanır.
Poker Partisi Masası satın aldığında, sen ve arkadaşların için sıralamaya tabi olmayan, keyifli bir Hold'em Poker oyunu başlatabilirsin. Oyna, sohbet et ve keyifli, özel bir oyun deneyiminin tadını çıkar.