Potrójne punkty nagrody
Potrajacz RP pomoże Ci błyskawicznie zdobyć wymarzony przedmiot z Trends, Suited czy Masquerade! Dzięki niemu zarobisz trzy razy więcej punktów RP podczas gry. Mnożnik ten jest stosowany wyłącznie do waluty RP – nie wpływa na Twoje wyniki w rankingach ani status VIP.