Social Butterfly Pack
Looking for that extra ace up your sleeve? The Social Butterfly Pack gives you the ultimate social Four Kings Casino experience.
Chips are our in-game currency which you can use to play any of the casino games on the gaming floor. This includes all of your favorite casino games like Poker, Blackjack, Roulette, Craps, Baccarat, Slots, Bingo and more! Play games to earn RP and reward yourself with hundreds of options for your avatar.