Özel Set
Elinde ekstra bir koz mu arıyorsun? Sosyal Kelebek Paketi sana en üst düzey sosyal Four Kings Casino deneyimini sunar.
Çipler, oyun katındaki tüm casino oyunlarında kullanabileceğin oyun içi para birimimizdir. Bu; Poker, Blackjack, Rulet, Craps, Baccarat, Slot ve Bingo gibi en sevdiğin birçok casino oyununu içerir! Oyunları oynayarak RP kazan ve avatarın için yüzlerce seçenekle kendini ödüllendir.