The Gap
The Gap, ailesine musallat olan bir hastalığa tedavi arayan bir adamın, kalbinde yer edinmiş hatıralara dalarak aklının derinliklerine doğru keşfe çıktığı zorlu yolculuğun hikâyesini anlatıyor.
Joshua Hayes, ailesi ender rastlanan genetik bir hastalığa yakalanmış bir nörobilimcidir. Bu hastalık bir yandan kişinin hatıralarını yavaş yavaş yok ederken, diğer yandan akıl sağlığına ve kişiliğine de zarar vermekte. Ailece geçirdikleri zorluklar ve verdikleri mücadeleler, yaşadıkları en iyi ve en kötü anıların merceği altında yansıtılıyor.
Hatıralarının düğümünü çözebilmesi için, ızdırap verici bir soruya cevap aramak zorunda: Kendine gerçekten güvenebilir mi?