The Golden Eyed Ghosts
The Golden Eyed Ghosts, çökmekte olan Andromeda krallığında geçen, gotik bir Metroidvania oyunudur. Krallığın varlığını tehdit eden kadim ve korkunç sırlar, krallığın yüzeyinin altında gizleniyor. Krallığın tehlikelerine göğüs germek, çalınan dört efsanevi kılıcı kurtarmak ve hepsini mutlak bir felaketten kurtarmak için Orion'un sürgündeki görevini üstlen.
Andromeda'da her şey her zaman göründüğü gibi değildir; unutulması gereken sayısız sır toprağın altına gömülmüştür. Eğer dikkatli olmazsan... Orion kendisini sırlar, yalanlar ve gizemlerle dolu bir komplonun içinde mücadele ederken bulabilir. Çünkü...
Kararlar ileriye giden yolu belirler. Kesip biçerek mi ilerleyeceksin? Ya da gereksiz katliamlardan kaçınmanın bir yolunu mu arıyorsun? Kılıçtan geçirdiğin kişilerin yaşam enerjisiyle mi kendini iyileştiriyorsun? Ya da geri çekilip garip bir şekilde tanıdık bileytaşları arasında bir anlık huzur bularak mı? Belki de Orion'un donanımını her tür düşmanla yüzleşmeye uyarlamak için parçaları birleştirmek en iyisidir. İster uğursuz ormanlarda, ister ışıltılı buzullarda, ister karanlık bataklıklarda, ister çürüyen şehirlerde seyahat ediyor, yine de elinden geleni yap.
Orion her ne kadar bir görev üstlenmiş olsa da bir kahraman değil. O, düşmüş Andromeda imparatorluğunun can çekişen bir dünyada hayatta kalma mücadelesi veren pek çok sahipsiz sakininden sadece biri. Klasik Metroidvania tarzında ileriye giden bir yol bulma yolculuğunda ona katıl. Aşılmaz gibi görünen zorluklarla yüzleş ve antik bir dünyanın iltihaplı canavarlarına, iğrenç entrikalarına ve dipsiz dehşetlerine karşı hayatta kalmak için mücadele et...