Award-winning composer Frank Klepacki and the outstanding FAME'S Skopje Studio Orchestra invite you to immerse yourself across 31 pieces of original music encompassing the ferocity, thunder and emotional intensity of World War 1.
Mastered at the world-renowned Abbey Road Studios in London, each track on The Great War: Western Front Original Soundtrack is brought to life by a 74-piece orchestra and 24-person choir. Rich tones and layered textures combine, with thunderous volleys of sound giving way to quieter, more reflective moments as the full spectrum of battle comes alive.
Whether in the heat of battle or pensively weighing up your next command, experience an unforgettable soundtrack which will carry you throughout the course of the conflict and beyond.