The Great War: Batı Cephesi Orijinal Oyun Müzikleri
Ödüllü besteci Frank Klepacki ve seçkin FAME'S Skopje Studio Orchestra, 1. Dünya Savaşı'nın acımasızlığını, hiddetini ve duygusal yoğunluğunu anlatan ve 31 parçadan oluşan orijinal oyun müzikleri ile sana bambaşka bir dünyanın kapılarını açıyor.
Londra'daki dünyaca ünlü Abbey Road Stüdyolarında düzenlenen The Great War: Batı Cephesi Orijinal Oyun Müzikleri'nde yer alan tüm parçalar, 74 kişilik bir orkestra ve 24 kişilik bir koro tarafından hayata geçirildi. Zengin tonlar ve katmanlı dokular, savaşın tüm detaylarına hayat verirken yerini daha sessiz, daha düşünceli anlara bırakan şiddetli ses yaylımlarıyla birleşiyor.