Further immerse yourself in intense battle scenes from the Western Front with a selection of stunning digital wallpapers for your desktop, featuring a selection of hand-drawn concept art and motifs from the game.
Refine your tactics with the additional intelligence provided in the digital field guide and ensure you have the knowledge to lead your forces to victory. Discover more detail on each unique game mode, unearth information on key battlefield advancements and reinforce your knowledge of every available unit to stay one step ahead of the enemy in this war of inches.
Award-winning composer Frank Klepacki and the outstanding FAME'S Skopje Studio Orchestra invite you to immerse yourself across 31 pieces of original music encompassing the ferocity, thunder and emotional intensity of World War 1.
Performed by a world-class 74-piece orchestra and a 24-person choir, and mastered at London's renowned Abbey Road Studios, The Great War: Western Front's evocative soundtrack will weigh up your every command, experiencing an unforgettable soundtrack which will carry you throughout the course of the conflict and beyond.