The Great War: Batı Cephesi Galibiyet Yükseltmesi Paketi
Ödüllü besteci Frank Klepacki ve seçkin FAME'S Skopje Studio Orchestra, 1. Dünya Savaşı'nın acımasızlığını, hiddetini ve duygusal yoğunluğunu anlatan ve 31 parçadan oluşan orijinal oyun müzikleri ile sana bambaşka bir dünyanın kapılarını açıyor.
Dünya standartlarında 74 kişilik bir orkestra ve 24 kişilik bir koro tarafından icra edilen ve Londra'nın ünlü Abbey Road Stüdyolarında düzenlenen The Great War: Batı Cephesi'nin çağrışım yapan müzikleri, verdiğin her emir ile birlikte harekete geçerek sana çatışma boyunca ve sonrasında unutulmaz bir oyun müziği deneyimi yaşatacak.