The Greenening Demo
A short and wholesome incremental journey about exploring and reawakening a forgotten world. Wash away the ashes to discover the secrets hidden beneath, upgrade your versatile watering abilities, and grow your own cozy space garden.
Use gathered resources to expand your many abilities and grow ever more powerful.
If you enjoy short incrementals like Nodebuster and Digseum, this game is for you :)