The Hand of Merlin Deluxe Edition
Wydanie The Hand of Merlin Deluxe Edition obejmuje pełną grę wraz z oficjalną ścieżką dźwiękową, zawierającą utwory inspirowane legendą arturiańską o łącznej długości ponad 2 godzin i 20 minut.