The Hand of Merlin Oyun Müzikleri
Bağımsız hit oyun The Hand of Merlin'in Resmî Oyun Müzikleri. 2 saat 20 dakikanın üzerinde oynanış süresine sahip Arthur efsanesinden ilham alan müziklerin tadını sonuna kadar çıkar.