The Hand of Merlin
The Hand of Merlin, Arthur efsanesinin bilim kurgu-korku türü ile karşılaştığı, sıra tabanlı bir rogue-lite RYO'dur. Ruhunun multiverse'ün dört bir köşesine dağılmış kayıp parçalarını ara ve kurtarabildiğin kadar dünyayı kurtar.
Arthur efsanesinden, Fransa Meselesi'nden ve Endülüs tarihinden ilham alan ve beklenmedik ters köşeler barındıran çetin bir hikâyenin tadını çıkar. Her oynayışında değişen etkileşimli karşılaşmalarda seçimler yap. Jonas Kyratzes (The Talos Principle, Serious Sam 4) ve Verena Kyratzes (The Lands of Dream, Serious Sam 4) tarafından yazıldı.
Albion, Marca Hispanica ve Endülüs toprakları boyunca kendi yolunu aç. Efsanevi kalıntıların peşinde hayatını ve uzuvlarını riske atıp tehlikeli bir yoldan mı gideceksin? Yoksa daha güvenli bir yol mu seçeceksin? Planla ve hazırlık yap. Tartış, ticaret yap, dövüş. Mücadelelerin üstesinden gel. Kayıplarının acısını çek. Yeni Kahramanlar al. Altın, Erzak ve Ün (Renown) kazan. Dikkatli ol: Seçimlerin ölüm kadar kalıcı. Ancak vakit kaybetme, kötülük asla dinlenmez.
Bir köylünün alçak gönüllü şans tılsımından bizzat Arthur tarafından kullanılan efsanevi kılıca büyülü güçlere sahip eşyalar dünyanın dört bir yanına dağılmış durumda. Bunlardan bazılarını tüccarlardan ve koleksiyonerlerden satın alabileceksin ancak diğerlerini kahramanlık yaparak ya da hinlikle kazanmak zorundasın.
Düşmanlarının üzerine cehennem yağmurunu yağdır! Gücünü yenilemek ve yeni Büyüler açmak için Soulstone'ları ara ve topla. Yenilsen bile ruhun topladığın tüm gizemli bilgileri sen boyutlar arası geçiş yaparken saklayacak.
Gökyüzündeki yıldızlar kadar dünya var. Her birinde bir Camelot, her birinde bir Grail var. Ancak yalnızca tek bir Merlin var ve onun ebedî görevi uzaklardaki dehşete karşı gelmek. Kurtarılan her bir dünya sonsuza kadar kurtarılmış olurken kaybedilen her bir dünya sonsuza kadar kaybedilecek.