The Hong Kong Massacre
Zainspirowana klasycznymi filmami akcji gra The Hong Kong Massacre opowiada historie brutalnej zemsty, pelna szalenczych, kinowych strzelanin, do których dochodzi w widowiskowych przestepczych lokacjach.
Wcielasz sie w role bylego policyjnego detektywa pragnacego za wszelka cene wywrzec zemste za zamordowanego przyjaciela. Wykorzystujesz polaczenie sily ognia, zwolnionego tempa oraz uników i skoków, by przedzierac sie przez szeregi kryminalistów.
Na kazdym poziomie znajdziesz rozmaite wyzwania, dzieki którym odblokujesz nowe rodzaje broni pozwalajace Ci zasypac przeciwników gradem kul z okien restauracji i dachów budynków w tym pelnym zbrodni miescie.