The Hong Kong Massacre
Yüksek tempolu, üstten görünümlü shooter oyununda Hong Kong sokaklarinda önünüze geleni yakip yikarak ilerleyin.
Klasik aksiyon filmlerinden esinlenmis The Hong Kong Massacre oyunu, film tadinda ölümcül çatismalar ve yer alti dünyasinin göz alici mekanlariyla sizi nefes kesen bir intikam öyküsünün merkezine yerlestiriyor.
Ortaginin öldürülmesi üzerine titizlikle hazirlanmis bir intikam planinin pesine düsen eski bir dedektifin yerini alin ve suç çetesinin liderlerine ulasmak için güçlü silahlar, agir çekim ve dalma/kaçma islevlerini kullanin.
Her seviyedeki çesitli zorluklar, ilerledikçe yeni silahlar açmanizi saglayarak suça gömülmüs ruhsuz bir sehirde restoranlardan çatilara kadar her yeri kursun yagmuruna tutmaniza olanak tanir.