The Inquisitor - Deluxe Edition Upgrade
وانشر الرعب في قلوب كل المذنبين داخل حدود كونيغشتاين باستخدام زي المعلم الكبير المذهل. ومتّع عينيك وأذنيك بالخلاصة الرقمية والموسيقى التصويرية الأصلية.