The Inquisitor - Deluxe Edition Upgrade
Büyüleyici Üstat Kıyafetini kullanarak Koenigstein sınırları içindeki tüm günahkârlara korku sal. Ayrıca dijital derleme ve orijinal oyun müziğiyle görsel ve işitsel bir şölen yaşa.