The Inquisitor - Demo
The Inquisitor to napędzana fabułą, przygodowa gra dark fantasy z elementami akcji i trudnymi wyborami moralnymi. Gra oparta na bestsellerowym Cyklu Inkwizytorskim autorstwa Jacka Piekary rozgrywa się w alternatywnej wersji świata, w którym Jezus nie umarł na krzyżu, lecz zszedł z niego i brutalnie rozprawił się ze swoimi wrogami. Od tamtych wydarzeń minęły wieki. Tysiąc pięćset lat później gorliwi inkwizytorzy strzegą czystości wiary, egzekwując silną ręką praw przesiąkniętego krwią Kościoła.