The Invincible: Art Book & Comic Book
The journey to Regis III is a visual feast thanks to the creativity and talent that's flowing through the artists and designers at Starward Industries studio. Take a behind-the-scenes look at its creation and witness the various stages of the creative process that brought it to life.
The digital artbook contains sketches, concept art, and illustrations used during the game's development. Stylized characters, atompunk robots, tools, and alien landscapes await you, all based on a precisely defined retro-futuristic aesthetic that pays homage to the era in which the iconic novel 'The Invincible' by Stanisław Lem was written.
The artbook also includes a digital version of 'The Invincible' comic - a side story intertwined with the narrative of the game, conceived by Maciej Dobrowolski, Olga Piech, and Wojciech Ostrycharz. Beautiful, iconic illustrations by Wojciech Ostrycharz and Agnieszka Szczeliniak will help you immerse yourself in the mysterious and philosophical atmosphere of Starward Industries' game.