The Art of The Invincible
Regis III yolculuğun, Starward Industries stüdyosundaki sanatçı ve tasarımcıların damarlarında akan yaratıcılık ve yetenek sayesinde görsel bir şölene dönüşüyor. Oyunun tasarım sürecinin perde arkasına göz at ve onu hayata geçiren yaratıcı sürecin çeşitli aşamalarına tanık ol.
Dijital çizim kitabı, oyunun geliştirilmesi sürecinde kullanılan taslak çizimleri, konsept çizimleri ve illüstrasyonları içerir. Stanisław Lem'in ikonik romanı Yenilmez'ın yazıldığı döneme saygı duruşunda bulunan, net çizgilere sahip retro-fütüristik bir estetik anlayışla tasarlanan özgün karakterler, atompunk robotlar, araçlar ve uzay tasarımları seni bekliyor.
Çizim kitabı ayrıca çizerliğini Maciej Dobrowolski, Olga Piech ve Wojciech Ostrycharz'ın yaptığı, oyunun ana hikâyesiyle iç içe geçmiş bir yan hikâyeyi anlatan "The Invincible" çizgi romanının dijital versiyonunu da içeriyor. Wojciech Ostrycharz ve Agnieszka Szczeliniak'ın elinden çıkan gözalıcı ve ikonik illüstrasyonlar, Starward Industries tarafından geliştirilen bu oyunun gizemli ve felsefi atmosferine kendini kaptırmana yardımcı olacak.