The Invincible: Original Soundtrack
Take a deep dive into the emotional science fiction adventure of The Invincible, based on the themes of Stanisław Lem's renowned novel. The soundtrack, composed by Brunon Lubas, combines cosmic depth, the enigma of space, and retrofuturistic stylization. It invites you to explore Regis III in your own imagination. The soundtrack features 13 tracks (formats: MP3, WAV, FLAC) mastered by Maciej Zeman, with performances by Julia Ulman (piano) and Paweł Gawryłowicz (trumpet).