Zanurz się w emocjonującym fantastyczno-naukowym świecie gry The Invincible stworzonej na podstawie motywów ze słynnej powieści Stanisława Lema. Retrofuturystyczna muzyka Brunona Lubasa nawiązuje do głębi kosmosu i enigmy wszechświata. oraz skłania gracza do zbadania planety Regis III we własnej wyobraźni. Ścieżka dźwiękowa zawiera 13 utworów w formatach MP3, WAV i FLAC. Za ich mastering odpowiadał Maciej Zeman, a wykonaniem zajęli się Julia Ulman (pianino) i Paweł Gawryłowicz (trąbka).