The Jackbox Party Pack 10
The celebrated franchise returns with 5 new party games in 1 hilarious pack. Reunion? Work Party? Hanging with pals? There's a game for everyone and every occasion, from strategy, drawing, trivia or music!
Play with your phone or tablet - no special controller required. Games support up to 9 players and 10,000 audience members. Ready to take things global? All Party Pack 10 games can be played in English, French, Italian, German, or Spanish.
Tee K.O. 2 (Drawing, Writing): In Tee K.O. 2, return to T-Shirt Island, where the most hardened warriors in the world compete in a deadly fighting tournament. The drawing finger–not the fist–decides the victory!
FixyText (Writing, Teamwork): FixyText is the Wild West of text-editing. In this chaotic game, everyone’s in group chat, typing all at once to make the most memorable statement. And there’s no delete key. Take that auto-correct!
Hypnotorious (Hidden Identity, Roleplaying): Hypnotorious is a game with secret roles, tentative alliances and of course, silly answers to ridiculous questions. Who is on your side?
Timejinx (Trivia): In Timejinx, you’re a time traveler from the future competing in a high-stakes trivia night. Save your current timeline by answering questions about the past.
Dodo Re Mi (Music, Teamwork): In Dodo Re Mi, your phone is your instrument. You and your flock must make music together to escape the hungry jungle plant.
Everyone is invited: Customize your game with family-friendly filters, streamer settings, or accessibility options.
Make memories: We’ll tee you up to create your group’s next big inside joke. Then, share your gags, scores, or drawings from your controller.
Find your favorite: With trivia, hidden identity, drawing, writing, and musical riffs, there’s a party game with your name on it. OR … pick the party game that suits your mood.