The Jackbox Party Pack 11
„The Jackbox Party Pack 11” przeniesie waszą ekipę do najbardziej zwariowanej linii czasu dla gier imprezowych. Niezależnie od tego, czy jesteś tytanem ciekawostek, mistrzem żartów czy tajnym detektywem swojej grupy przyjaciół, znajdziesz w tym pakiecie coś dla siebie. Nie są tu potrzebne dodatkowe kontrolery – gra się za pomocą telefonów, tabletów lub komputerów!
Doominate (pisanie): Weźcie coś przyjemnego i popsujcie to! Zapraszamy do pojedynku dowcipów, w którym tak przyjemnie się psuje! Doominate obsługuje 3–8 graczy.
Hear Say (efekty dźwiękowe): Nagrywajcie odgłosy i dialogi na swoich telefonach w zakręconej grze, w której ścieżką dźwiękową będzie wasz nieustanny śmiech. Zobaczycie, jak wasze głosy ożywają w serii krótkich filmików! Hear Say obsługuje 2–8 graczy.
Suspectives (społeczna dedukcja): Doszło do przestępstwa! Popełnił je jeden z graczy. Dowody znajdziecie dzięki odpowiedziom na swoje ankiety! Analizujcie wskazówki, dowódźcie swojej niewinności (nawet jeśli musicie kłamać) i stawiajcie znajomych przed sądem. Suspectives obsługuje 4–8 graczy.
Legends of Trivia (quiz): Zbierzcie drużynę i sprawdźcie swoją wiedzę w fantastycznym świecie pełnym niebezpieczeństw! Praca zespołowa! Potwory! Odważycie się zmierzyć z jedną z najbardziej wymagających gier quizowych? Legends of Trivia obsługuje 1–6 graczy.