The Jackbox Party Pack 11
The Jackbox Party Pack 11 catapults you and your crew into the best timeline of party game pandemonium. Whether you’re a trivia titan, a joke mastermind, or the resident undercover detective of your friend group, there’s something for everyone in this pack. No extra controllers needed - players simply join the game and play using phones, tablets or computers!
Doominate (Writing): Take a perfectly lovely situation and destroy it in this head-to-head joke game where it feels so good to be so bad. Doominate supports 3-8 players.
Hear Say (Sound Effects): Record sound effects and dialogue directly from your phone in a foley-inspired game where laughter is the soundtrack. Then, watch your voices come to life in a series of short movie clips! Hear Say supports 2-8 players.
Suspectives (Social Deduction): There’s been a crime, one player secretly did it, and the evidence comes from your own survey answers! Study the clues, defend your innocence (even if you’re lying), and put your friends on trial. Suspectives supports 4-8 players.
Legends of Trivia (Trivia): Assemble your team and put your trivia knowledge to the test in a fantastical world full of danger! Teamwork! Monsters! Do you dare take on one of the most challenging trivia games yet? Legends of Trivia supports 1-6 players.