The Jackbox Party Pack 12
Our team of Chicago comedians and party wizards set out to create all-new concepts that bring the thrill to holiday gatherings, dinner parties, game nights, and happy hours. Travel between joke-writing, photo alteration, absurd disputes, and fact battles to create a night perfectly suited to your crowd.
We’ve tailored this pack to help you shake off your humdrum day and make your game night run like a dream. Only one person needs to own the game in order for all to play! Use your phones or web-enabled devices as controllers to make it easy to join and get started.
The Jackbox Party Pack 12 arrives just in time for the holiday season and can be enjoyed on any night that deserves a special touch. Is it a Monday? Kick the week off right. The day you went to the dentist? Show off your clean smile. You have a bunch of stuff due tomorrow? Tomorrow can wait!
A game where you craft ridiculous greeting cards for weird occasions with the option to purchase them IRL. You’re running late to your big event and you stumbled upon a shop with limited options. Time to get creative!
A mind-melding game that celebrates friends both old and new! See how connected you are with your pals through impulsive wordsmithing and explosive match-ups. How well do you know how your fellow players think?
A game of dispute and discussion where light-hearted topics meet lively debate. Persuade your fellow players to side with your silly and strongly held opinions in this town hall talk-’em-up tourney!
An action-packed battle of facts where two teams race to sort answers into the right categories. You'll need to think fast and yell loudly to sort the answers that just keep coming!
A game where you take selfies or use stock photos and warp them in wild ways in order to respond to bizarre prompts like “your face when you’ve just seen a bear.” Smudge, yank, squash, and draw on photos to create one-of-a-kind masterpieces meant to be shared!