The Jackbox Party Pack 12
Nasz zespół chicagowskich komików i imprezowych czarodziejów wziął się za tworzenie zupełnie nowych pomysłów, które dodają emocji świątecznym spotkaniom, kolacjom ze znajomymi, wieczorom z grami i wyjściom na „happy hour”. Skacz między pisaniem żartów, przerabianiem zdjęć, absurdalnymi sporami i bitwami na fakty, żeby ułożyć wieczór idealnie pod Twoją ekipę.
The Jackbox Party Pack 12 wychodzi akurat na sezon świąteczny. Sprawdzi się w każdy wieczór, który zasługuje na coś wyjątkowego. Poniedziałek? Zacznij tydzień jak trzeba. Dzień, w którym idziesz do dentysty? Pochwal się pięknym uśmiechem. Masz dziś do załatwienia ważne sprawy? Mogą zaczekać!
MegaPals (szybkość, zgadywanie): Gra w zgranie, która pozwala uczcić znajomych – starych i nowych! Sprawdź, jak bardzo jesteście zgrani, dzięki spontanicznemu żonglowaniu słowami i wybuchowym pojedynkom. Uważasz, że wiesz, jak myślą pozostali?
Idol Factions (współpraca, quiz): Bitwa na fakty, w której drużyny ścigają się, żeby przyporządkować odpowiedzi do właściwych kategorii. Musisz szybko myśleć i głośno krzyczeć, by ogarniać nieustannie nadlatujące odpowiedzi!