The Jackbox Survey Scramble
Jackbox yepyeni bir parti deneyimi sunuyor! Dünyanın dört bir yanındaki gerçek insanlardan gerçek anketler toplayan The Jackbox Survey Scramble, oyunculardan gelen cevaplara göre sürekli değişiyor! Dostlarını, aileni, iş arkadaşlarını ve düşmanlarını davet ederek "Tek kelimeyle, popo için kullanılan en şirin lakap nedir?" ya da "Tek kelimeyle, en iyi sandviç malzemesi nedir?" gibi sorular hakkında ne düşündüklerini öğren.
Telefonunla veya tabletinle oyna. Özel bir kumandaya gerek yok. Tüm oyunlar 2 ila 10 oyuncuyu ve 10.000 izleyici üyeyi destekler.
Hilo: En popüler tek kelimelik kedi isimlerini tahmin edebilir misin? Peki ya en az popüler olanları? Hilo'da, çeşitli sorulara verilen en popüler ve en az popüler yanıtları bulmak için yarış. Sıralamalar seni şaşırtabilir! Meğer pek çok insan, kedisine Frank adını vermiş. Bu bedava.
Speed: Yüksek tempolu Speed'de, listedeki olabildiğince çok sayıda cevabı olabildiğince çabuk bulmak için hızlı düşün. Zamana karşı yarışta her koyun kendi bacağından asılır! Puanlar ve riskler her turda artar! Bunu kaldırabilir misin?
Squares: İki takım, ızgara üzerinde arka arkaya üç kareyi ele geçirmek için yarışır. İlk kareler için popüler seçimleri, orta kareler için yarı popüler seçimleri ve son kareler için en az popüler seçimleri tahmin et. Squares oynarken hangi kurgusal karakterlerin daha çekici olduğu hakkında en hararetli tartışmaları yapacağına eminiz.
Bounce: Bounce'da iki takım, en popüler cevaptan en az popüler cevaba uzanan bir ölçekte yer alan bir raketi kontrol eder. Takımınla birlikte çalışarak zıplayan topu durdurmak ve rakiplerinin sayı yapmasını önlemek için raketini doğru yere yerleştirecek cevabı bil! Ama dikkat et! Top her cevapta hızlanır!
Dash: Yarış başladı! Diğer oyunculara karşı yarışırken devasa listelerimizden alınan bir grup seçenek arasından en popüler cevabı bularak ilerle. Seçimlerinde risk alarak iki kat hızlı ilerle (veya daha fazla ceza al), rakibini yavaşlatmak için ona fazladan seçenekler gönder ve bitiş çizgisine herkesten hızlı ulaşmak için cevabı herkese danış.
Dares: Diğer oyuncuların ne kazanacağına karar ver! Bir oyuncunun yaptığı tahminin listede açılan seçenekten daha yukarıda mı aşağıda mı olması gerektiğine sen karar verirsin. Onlara aşması neredeyse imkânsız sorular sun ancak kazanıp puanları toplarlarsa da şaşırma. Bir meydan okumayı tamamladığında bu mutluluğu paylaşmak için başka bir oyuncuya meydan oku.