The Karate Kid: Street Rumble
80'lerdeki ilk üç klasik The Karate Kid filminin unutulmaz mekanlarında gezerken bu pixel art tarzındaki side scroller beat 'em up (herkesi döv) macera oyununda dojo'dan çıkıp West Valley ve Okinawa sokaklarında düşman dalgalarıyla savaşacaksın. Daniel LaRusso, Mr. Miyagi, Ali Mills veya Kumiko olarak oyna ve Miyagi-Do Karate üzerinde sonsuza dek hakimiyet kurmaya çalışan Johnny Lawrence, John Kreese, Terry Silver ve diğerlerini yen. Bu oyun, orijinal filmlerden bol miktarda retro unsurlarla birlikte yoğun dövüş sanatı mekanikleri ve bolca aksiyon içeriyor.