KOF XV "Team SAMURAI" DLC Karakterleri
İlk yayınlandığı 1994 yılından bu yana KOF dövüş oyunları serisi, çekici karakterleri ve benzersiz oyun sistemi ile tüm dünyayı heyecanlandırmaya devam ediyor. Serinin son oyunundan bu yana altı yıl geçti ve şimdi KOF XV gerek grafikleri, gerek sistemleri, gerekse çevrimiçi deneyimiyle kendinden önceki tüm oyunları gölgede bırakıyor!