THE KING OF FIGHTERS XV
Seria bijatyk KOF, która zadebiutowała w 1994 roku, niezmiennie dostarcza najmocniejszych wrażeń za sprawą ciekawych postaci i wyjątkowego systemu rozgrywki. Od premiery ostatniego tytułu w serii minęło sześć lat. Dziś KOF XV bije na głowę wszystkich swoich poprzedników pod względem grafiki, systemów i gry online!
Obejmuje galerię sampli wideo i audio oraz nową stację DJ-ską z ponad 300 popularnymi utworami z serii KOF i nie tylko.