THE KING OF FIGHTERS XV
İlk yayınlandığı 1994 yılından bu yana KOF dövüş oyunları serisi, çekici karakterleri ve benzersiz oyun sistemi ile tüm dünyayı heyecanlandırmaya devam ediyor. Serinin son oyunundan bu yana altı yıl geçti ve şimdi KOF XV gerek grafikleri, gerek sistemleri, gerekse çevrimiçi deneyimiyle kendinden önceki tüm oyunları gölgede bırakıyor!
Filmler ve ses örnekleriyle dolu bir galerinin yanı sıra KOF serisinin en sevilen 300'den fazla şarkısının yer aldığı DJ STATION ve çok daha fazlası seni bekliyor.