The Knight Witch - Official Soundtrack
Listen to The Knight Witches' bewitching soundtrack at any time with the Official Soundtrack!
Composed by Damian Sanchez, The Knight Witches' Official Soundtrack offers 22 tracks. Reminisce and relive your jouney to become The Knight Witch in this electic, varied mix, from the beautiful locales of Dungeonidas, to the depths of Mirror Lake or even intense blood pumping boss tracks!