The Lamplighters League - Demo
Sneak, steal, and shoot your way through a world of pulp adventure in The Lamplighters League! Globetrot across a variety of exciting locales around the world and outwit your enemies in strategic turn-based combat - and, if you play your cards right, you might just save the world.
Harebrained Schemes, the creators of The Shadowrun Trilogy and BATTLETECH, bring you an all-new world set in an alternate 1930s, where a tyrannical cult called the Banished Court stands on the cusp of world domination. For millennia, all that stood between this sinister cabal and their plans was a band of heroic scholars known as the Lamplighters League.
Recruit a team of misfits and scoundrels with unique abilities and unforgettable personalities, and chase the Banished Court to the ends of the earth in a mix of real-time infiltration, turn-based tactical combat, and a character-driven story of adventure and intrigue.
Can you prevent the Banished Court from reshaping the world to their twisted will? Find out in… The Lamplighters League and the Tower at the End of the World!