The Lamplighters League – wersja demonstracyjna
Skradaj się, kradnij i wdawaj się w strzelaniny w pełnym przygód pulpowym świecie The Lamplighters League! Podróżuj po ekscytujących miejscach na całym globie i przechytrz swoich wrogów w strategicznej walce turowej. Jeśli dobrze rozegrasz swoje karty, może nawet uratujesz świat!
Harebrained Schemes , twórcy Shadowrun Trilogy i BATTLETECH , stworzyli dla was całkowicie nowy świat osadzony w alternatywnej wersji lat 30. XX wieku, w którym tyraniczny kult zwany Banished Court jest blisko zdobycia władzy nad światem. Od tysiącleci jedynym, co stało pomiędzy tą złowieszczą kliką, a ich planami, była grupa bohaterskich uczonych znanych jako The Lamplighters League.
Zwerbuj drużynę wyrzutków i łajdaków z wyjątkowymi zdolnościami i niezapomnianymi osobowościami, aby ścigać Banished Court na skraj świata w mieszance infiltracji w czasie rzeczywistym, taktycznej walki turowej i napędzanej przez bohaterów fabuły pełnej przygód i intryg.
Czy uda ci się powstrzymać Banished Court przed odmienieniem świata według ich chorych żądz? Dowiedz się tego w grze… The Lamplighters League and the Tower at the End of the World!