The Lamplighters League - Demo
The Lamplighters League'de, ucuz bir macera dünyasında sinsice yaklaş, dikkat çekme ve yoluna çıkanı vur! Dünyanın dört bir yanındaki heyecan verici bölgelere giderek dünyayı dolaş ve sıraya dayalı stratejik bir savaşta düşmanlarını yen. Ayrıca kartlarını doğru oynarsan dünyayı kurtarabilirsin bile.
Shadowrun Trilogy ve BATTLETECH 'in yaratıcıları Harebrained Schemes , Banished Court adı verilen acımasız bir tarikatın dünyanın hâkimi olmak üzere olduğu, 1930'larda geçen, alternatif ve yepyeni bir dünya sunuyor. Bu kötü niyetli planlarının hayata geçmesinin önündeki tek engel bin yıldır, The Lamplighters League adı verilen bir grup kahraman bilgindir.
Eşsiz becerilere ve unutulmaz kişiliklere sahip uyumsuzlardan ve kötülerden oluşan bir ekip oluştur ve karışık bir gerçek zamanlı sızma, sıraya dayalı taktiksel savaş ve karakter odaklı bir macera ve entrika hikayesinde dünyanın sonuna kadar Banished Court'un peşine düş.
Banished Court'un dünyayı saçma sapan isteklerine göre biçimlendirmelerine engel olabilir misin? Öğrenmek için... The Lamplighters League ve Dünyanın Sonundaki Kule!