The Lamplighters League – Isaac
Rozgrzej atmosferę w walce z Banished Court jako Isaac, nowy agent, który dołączy do twojej drużyny uzbrojony w lekki karabin maszynowy i żar nienawiści! Im więcej Isaac strzela, tym więcej ciepła (Heat) generuje, kumulując obrażenia i dodatkowe efekty, ale tracąc prędkość i ryzykując stanem przegrzania (Overheated), w wyniku którego może ponieść poważne obrażenia.
Isaac pojawi się w następnej misji rekrutacji agenta (Agent Recruit) w bieżącej kampanii po dodaniu tego dodatku do gry, a następnie będzie pojawiał się losowo w przyszłych misjach rekrutacji w nowych kampaniach. Możesz też natychmiast dodać Isaaca do składu, wybierając go jako początkowego agenta w trybie niestandardowej gry (Custom Game)!