The Lamplighters League - Isaac
Ekibine hafif makineli tüfeği ve büyük bir kini ile katılacak yeni ajan Isaac ile Banished Court'a karşı mücadelede işleri kızıştır! Isaac ne kadar çok ateş ederse, kendisine zarar verebilen Aşırı Isınma (Overheated) durumunu riske atarak ve hız kaybederek hasar ve etkiler biriktiren bir Isı (Heat) oluşturur.
Isaac, bu DLC'yi oyununa ekledikten sonra mevcut seferindeki bir sonraki Ekibine Ajan Alma (Agent Recruit) görevinde görünecek ve ardından yeni seferlerdeki bir sonraki ekibe alma görevlerinde ise rasgele olarak ortaya çıkacaktır. Ayrıca Özel Oyunda onu başlangıç ajanı olarak seçerek hemen kadrona ekleyebilirsin!