The Land of Pain
The Land of Pain to gra przygodowa w stylu horroru lovecraftowskiego. Gdy w lesie pojawi się coś dziwnego, musisz nauczyć się przetrwać, odpierając mroczne i niepokojące zło. Uciekaj przed bezlitosnym wrogiem i rozwikłaj starożytną tajemnicę, która oplotła tę ziemię.
The Land of Pain to pierwszoosobowa, kosmiczna gra przygodowa o tematyce horroru, spirytualny prequel gry The Alien Cube.
W tej grze przygodowej w stylu horroru lovecraftowskiego będziesz musieć nauczyć się, jak przetrwać, odpierając mroczne i niepokojące zło. Eksploruj ogromny i przerażający świat, uciekaj przed bezlitosnym wrogiem, rozwiązuj zagadki i rozwikłaj starożytną tajemnicę, która oplotła tę ziemię.
NIE POSIADASZ UZBROJENIA – Twoją jedyną szansą na przetrwanie jest uciekać tak szybko, jak tylko potrafisz i wykorzystać otoczenie, aby się ukryć.