The Land of Pain
The Land of Pain, Lovecraft temalı bir korku macera oyunudur. Ormanda tuhaf bir şey belirdikten sonra karanlık ve korkutucu bir varlıkla başa çıkarak hayatta kalmanın yollarını arayacaksın. Acımasız düşmandan kaç ve bu bölgenin kadim sırlarını açığa çıkar.
The Alien Cube'un ruhsal temalı öncüsü The Land of Pain, birinci şahıs bir Kozmik korku macera oyunudur.
Bu Lovecraft temalı korku macerasında, karanlık ve korkutucu bir varlıkla başa çıkarak hayatta kalmanın yollarını arayacaksın. Devasa ve korkutucu dünyayı keşfet, acımasız düşmandan kaç, bulmacalar çöz ve bu bölgenin kadim sırlarını açığa çıkar.
GÖZ ALICI GÖRSELLER -- Fotogrametik teknolojisi ve ortam sesiyle taçlandırılan, son derece kapsamlı bu oyun dünyasını oluşturan CryEngine grafikleri.