The Last Campfire
Hello Games (No Man's Sky) tarafından geliştirilen The Last Campfire, karmaşık bir yerde sıkışıp kalan, yaşamın anlamını ve eve dönüş yolunu arayan, kayıp bir ateş korunun macerası ve hikâyesidir.
Kayıp halk, tuhaf yaratıklar ve gizemli harabelerle dolu, güzel ve el değmemiş bir doğayı keşfet.