The Last Captain
Rum-rollespil med topdown-visning med taktisk ballistisk kamp og ødelæggelige slagmarker. Spil en dynamisk kampagne, co-op-missioner og PvP.
Forrådt. Overfaldet. Slettet. Efter din handelskonvoj er blevet decimeret, når du i havn blot for at opdage, at alle dine optegnelser er slettet. Som kaptajn på det eneste overlevende skib skal du navigere gennem Pyre-sektoren, som er en grænsezone med rivaliserende supermagter, lovløse krigsherrer og dødbringende hemmeligheder, for at opspore dem, der efterlod dig døende.
I Pyre-sektoren handler sejr ikke om, hvem der skyder først, men om hvem der kontrollerer slagmarken. Den sidste kaptajn kræver taktisk fremsynethed i hvert eneste slag.