The Last Captain
İhanete uğramışsın. Pusuya düşürülmüşsün. Yok edilmişsin. Ticaret konvoyun paramparça edildikten sonra limana ulaştığında tüm kayıtlarının silindiğini görüyorsun. Geriye kalan tek geminin kaptanı olarak seni ölüme terk edenlerin izini sürmek için düşman süper güçlerin, haydut savaş lortlarının ve ölümcül sırların hudut bölgesi olan Pyre Sektörünü keşfetmelisin.
Pyre sektöründe ilk ateş açan değil, savaş alanını kontrol eden taraf galip gelir. The Last Captain, her çatışmada öngörülü taktiklere ihtiyaç duyar.